Написал новость: Opanasenko
Виставка TULSA: Нова Філбрук досліджує плюси і мінуси прогресу
Розглянемо парадокс прогресу. Чи виправдовує кінець, або результат, засоби? Музей мистецтв Філбрука відкрив оригінальну виставку «Створення сучасної Америки» в неділю, 10 лютого. Ця виставка розглядає цей парадокс прогресу через об'єктив американської промисловості. Вона представляє багато складних і часто суперечливих способів, якими художники, що працюють з 1910 по 1960 роки, зображували соціальні та екологічні зміни, що відбувалися протягом цього ключового періоду.
З більш ніж 60 картин, фотографій, дизайнерських об'єктів і друкованих виробів, Making Modern America включає в себе роботи культових художників, таких як Джордж Белоуз, Чарльз Шилер, Томас Харт Бентон, і Джейкоб Лоуренс, а також менш відомі імена, як Люсьєнн Блох, Ельдзір Кортор і Доріс Лі. Більше половини робіт на виставці зайняті в престижних музеях, включаючи Смітсонівський американський художній музей, Музей образотворчих мистецтв, Х'юстон, Музей американського мистецтва Crystal Bridges і Музей мистецтв Колумба.
"Багато картин, фотографій і друкованих видань, які демонструють оптимістично, відзначають промисловість авангардом або регіональними стилями", - заявила куратор виставки Кетрін Уітні. "В той час як інші відображають соціальні та екологічні наслідки, які почали сильно впливати на національну психіку та природного середовища, особливо під час і після Великої депресії ».
Створення сучасної Америки представлено в чотирьох розділах: підйом сучасного міста, промислова енергетика, робоча сила та вплив на навколишнє середовище. Великі міста, такі як Нью-Йорк, а також міські центри, такі як Талса, процвітали в цій культурній середовищі після Першої світової війни, яка відзначала технологію, раціоналізовану техніку і сучасні стилі в мистецтві та архітектурі. Сільські райони також були трансформовані, оскільки рейки, дороги та лінії електропередач перетинали країну, а фабрики та нафтопереробні заводи об'єднувалися на суднобудівних заводах і зерносховищах, щоб змінити зовнішній вигляд американського ландшафту з техногенних орієнтирів.
Філбрук є дебютним і єдиним місцем проведення цієї спеціальної виставки, яку організовує і курує Кетрін Уітні, головний куратор і куратор американського мистецтва Філбрук.
"Кілька років у створенні і організованих у часи великих змін і суєти в сучасній Америці," сказав директор Філбрук Скотт Стюлен "Катрін зібрала провокаційний, ностальгічний і складний зал дзеркал, що відображає час, що минув, і хто ми зараз. "
Прогрес обіцяв краще завтра. Але він також почав посилювати побоювання. Якими були невидимі загрози, які промислове розширення ставилося до природного середовища - колись вважалося первозданним символом Америки обіцянки і колективної гордості - і як суспільство може бути змінено на краще чи гірше? Питання стає все більш актуальним у 21 столітті, і це відображає поточні національні розмови про прогрес, енергію, зростання та їх незворотний вплив на навколишнє середовище.
ВВЕРХ
|