|
Написал новость: Opanasenko
НЬЮ-ЙОРК: галерея DC Moore демонструє повний набір «Життя Туссена Л'Увертюра» Джейкоба Лоуренса
DC Moore Gallery представляє Джейкоба Лоуренса: Життя Toussaint L'Ouverture, повний набір відбитків, створених художником між 1986 і 1997 роками, рідко з'являються разом.
Відбитки отримані з 41-ти темперних картин, завершених у 1938 році, у складі The Life of Toussaint L'Ouverture, який зараз знаходиться в колекції дослідницького центру Amistad в університеті Tulane у Новому Орлеані. Лоуренс переклав 15 з цих картин на шовкографії, всі включені в цю виставку. Сильна кутова фігура Лоуренса, а також його сміливе використання кольору виразно зображують життя L'Ouverture і його боротьбу проти рабства і гніту як лідера Гаїтянської революції.
Народившись у 1743 році, L'Ouverture брав участь у повстанні з самого початку і став верховним головнокомандувачем революційної армії. Він очолив кампанію 1800 року, щоб розробити першу демократичну конституцію Гаїті. У 1802 році Туссен був заарештований військами Наполеона Бонапарта і відправлений до Парижа, де він був ув'язнений і помер через рік, лише незадовго до того, як Гаїті став першою чорною західною республікою в 1804 році.
«Життя Туссена Л'Увертюра», 1936—38, була першою серією розповіді художника і передувала такі відомі ранні серії, як «Життя Фредеріка Дугласа», 1939; Життя Гаррієта Тумбана, 1940 р. (Як університетський музей Хемптона); і серія міграції, 1941 (MoMA і колекція Phillips). Переповідаючи гаїтянський розповідь більш ніж за сто років тому, Лоуренс зміг просунути своє унікальне дослідження чорного культурного самовираження і гордості. Вибір Лоуренса, щоб повернутися до історії L'Ouverture п'ять десятиліть пізніше, доводить, наскільки глибоко теми серіалу резонували для художника.
Хоча Лоуренс часто вибирав розглядати чорну історичну тематику, його естетика завжди була рішуче сучасною. Незважаючи на те, щоб привернути увагу лідерів минулого або зобразити повсякденні проблеми афро-американського життя в його часи, Лоуренс бачив своє мистецтво як засіб підкреслення універсальності спільного досвіду. Його робота пряма і сильна, відповідно до його тривалого переконання, що мистецтво може впливати на соціальні зміни. Патрісія Хіллз, автор картини Harlem Modern: Мистецтво Джейкоба Лоуренса, пише: «Хоча робота часто є специфічною у своїх посиланнях на історичних діячів, таких як Toussaint L'Ouverture, Фредерік Дуглас, Джон Браун, або Harriet Tubman, етичний звертається до прагнень всього людства ».
Джейкоб Лоуренс (1917–2000) - один з найвідоміших американських художників ХХ століття, і його робота проводиться в публічних колекціях по всій країні. Інші основні туристичні виставки роботи Лоуренса були представлені в музеях по всій країні, включаючи Музей мистецтв Сіетла, Музей Університету Хемптона у Вірджинії, Колекція Філліпса у Вашингтоні. Останні виставки включають односторонній квиток: Міграційна серія Джейкоба Лоуренса в Музеї сучасного мистецтва в Нью-Йорку (2015) і Між формою і змістом: Перспективи Якоба Лоуренса і Коледжу Чорної гори в Музеї та Центрі мистецтв Колумбії в Ашвілле (2018–1919). У 2017 році колекція Phillips (Вашингтон, округ Колумбія) і дослідницький центр Amistad (Tulane University, LA) представили виставки відбитків Toussaint L'Ouverture.
ВВЕРХ
|